(update) Afhangen via ClubApp

Afhangen/reserveren moet vooraf en gaat alleen via de ClubApp. (of bij problemen via iemand vh bestuur).

Banen zijn vrij of zijn gereserveerd voor onderhoud (tractortje) of training (rennend mannetje) of toss (racketje)

Als je een baan hebt gereserveerd zie je er omheen grijze (-) blokken met melding ‘niet op afstand te reserveren’ verschijnen; dat geeft aan dat je dan volgens de regels niet nog een keer kunt reserveren (meerdere banen tegelijk of meer dan 1 uur). Een ander ziet die grijze blokken van jou dus niet! (In de gebruiksaanwijzing van de Clubapp staat dit abusievelijk niet uitgelegd…)

NB
Het blijkt dat de KNLTB clubapp bij gebruik van iPhone of iPad op een zeker moment, wanneer je, nadat je jouw bondsnummer hebt ingevoerd een nieuw wachtwoord wilt aanmaken (“wachtwoord reset”) om een clubnummer vraagt.

Op de pasjes van TVSchaarsbergen staat: 17830.  Dat nummer werkt niet.  Je krijgt dan de melding: “wordt niet herkend”.  Hoe dat komt weet ik niet, gaan we komende week uitzoeken.
Maar je kunt het probleem oplossen.  Links van het balkje waarin je het clubnummer zou moeten invoeren, staat een pijltje.  Daarmee kan je de opdracht “clubnummer”  wijzigen in: “bondsnummer”.
Als je dat doet, en vervolgens jouw eigen bondsnummer daar invoert (voor de tweede keer dus), dan loopt het proces wél door.  En krijg je op de mail die bij KNLTB van jou bekend is, een mogelijkheid om een wachtwoord in te stellen.

2 Replies to "(update) Afhangen via ClubApp"

• comment-avatar
    Thijs-Jan Konings
    15 juni 2020 (21:28)