Algemene ledenvergadering

19 maart was de jaarlijkse Algemene ledenvergadering.

Agenda en vergaderstukken staan in het bewaarexemplaar van ons clubblad van februari 2018, dat de leden allemaal thuisgestuurd hebben gekregen. Bij aanvang werd het overleden lid Theo Smits herdacht.

nieuwe bestuur 2018

Nieuw erelid ! Ton de Vries

Nieuwe bestuursleden zijn  Charles van der Horst (voorzitter), Annemieke Molster (ledenwerving) en Carlo Knüppe (facilitaire zaken). Ton de Vries werd  benoemd  tot Erelid en het bordje Ton de Vriesplein werd onthuld!

2018 wordt een jaar met nieuw elan, een jaar waarin we met z’n allen aan de slag gaan om onze club nog mooier, gezelliger en vooral ook bekender te maken. Het hoe, wie, wat, waar en waarom kwam aan de orde tijdens de presentatie van het jaarplan 2018. De contributie is iets verhoogd.

Ter inspiratie heeft het bestuur per e-mail alle leden een actielijst toegestuurd om de club nog aantrekkelijker en nog bekender te maken. Bij sommige dingen staan al namen ingevuld, bij andere nog niet of is extra hulp welkom. Zit er iets bij waar je aan mee wil werken of heb je zelf een briljant idee? Laat het ons weten tijdens de ALV of als je niet kan komen, dan horen we het graag van je via mail of telefoon of als we elkaar zien op de baan!

Zie ook het fotoalbum

• DSC_0987

View more photos →

No Replies to "Algemene ledenvergadering"