Alle activiteiten opgeschort

2 april 2020
Beste leden van TVSchaarsbergen,
Op 12 maart heeft de KNLTB een bericht laten uitgaan waarin zij in verband met de verspreiding van het Coronavirus de tennisverenigingen oproept om tot en met 31 maart alle toernooien en bijeenkomsten af te gelasten. Ook alle competitiewedstrijden worden afgelast. Op 15 maart volgde het besluit van de regering om horeca en sportclubs te sluiten. Dit is voorlopig verlengd tot 28 april.
Wij hadden voor de maand maart twee algemene activiteiten gepland staan: de ALV op maandag 23 maart en het openingstoernooi op zondag 29 maart. Deze gaan niet door. Dit geldt in ieder geval tot en met 28 april. Wij hopen dat we de ALV en het openingstoernooi op een later moment kunnen laten doorgaan, maar daarover staat op dit moment niets vast. Ook het gereedmaken van de banen voor vrij tennissen is voorlopig vertraagd. Vanzelfsprekend zullen de ontwikkelingen rondom het Coronavirus en de adviezen daarover van de overheid en van deskundigen leidend zijn. Nadere berichtgeving zal volgen zodra er relevante ontwikkelingen zijn. Daarnaast verwijzen we naar de algemene informatie op www. knltb.nl.Vriendelijke groet,
Bestuur TV SchaarsbergenMaarten Baneke

No Replies to "Alle activiteiten opgeschort"