Clubkampioenschappen TVS+TVH 22/8 tm 6/9

Vanaf zaterdag 22 augustus  t/m zondag 6 september zijn de clubkampioenschappen, een gezamenlijk toernooi van TV Schaarsbergen en TV de Hoogkamp, waarvoor zich maar liefst 120 deelnemers hebben aangemeld!

In die periode zijn op maandag t/m vrijdag voor 19.00 uur de wedstrijden bij de Hoogkamp. Na 19.00 uur worden de wedstrijden bij ons gespeeld. In het weekend worden de wedstrijden bij ons en bij Hoogkamp gespeeld.

Dit betekent dat vanaf 22 augustus tot en met 6 september op maandag t/m vrijdag 4 van onze banen vanaf 19.00 uur voor het toernooi gebruikt  gaan worden. Op zaterdag en zondag zijn er in principe 4 banen van 09.00 tot 15.00 uur voor het toernooi gereserveerd. Alle tossen komen hiermee te vervallen, met uitzondering van de dinsdagavond en de maandag- en woensdagochtend. Op deze momenten blijven de afgesproken aantal banen voor de toss gereserveerd.

Baan 4 blijft op de maandagavond voor TVS-training bestemd. Met House of tennis is afgesproken dat ze per volgende week na zonsondergang, als het op Hoogkamp te donker wordt, bij ons terecht kunnen voor training.

Op de KNLTB-club app zijn vooralsnog alle genoemde tijdstippen voor het toernooi gereserveerd. Zodra de daadwerkelijke speelschema’s bekend zijn, worden de overtollige banen weer vrijgegeven op de app. Dit is een continu proces gedurende het hele toernooi. Dus wil je vrijspelen tijdens het toernooi, check dan regelmatig de app!

Voor alle TVS leden die aan dit toernooi meedoen; heel veel succes gewenst! Voor alle overige leden; kom kijken en aanmoedigen, maar uiteraard wel met inachtneming van de coronaregels.

No Replies to "Clubkampioenschappen TVS+TVH 22/8 tm 6/9"