Jeugdtennis

Kinderen kunnen op Schaarsbergen samen spelen met hun ouders, met vriendjes en vriendinnetjes (zie hieronder) en kunnen natuurlijk ook tennisles krijgen, enthousiast verzorgd door Frédérique de Vries. In het voorjaar, de zomer en in het najaar kunnen kinderen deelnemen aan de Tenniskids competitie of juniorencompetitie.
Al een paar jaar organiseren we samen met Teskwik en de Bosrand het Halloweentoernooi in oktober. Dit jaar komt daar ook het familietoernooi bij.

Tennis met je vrienden van een andere club

Om het tennissen bij de jeugd extra te stimuleren, hebben we met een aantal verenigingen in de regio Arnhem afgesproken dat de jeugd over en weer gratis met vriendjes op elkaars verenigingen kan spelen. Bijvoorbeeld een jeugdlid van ATC De Groene Kamer kan gratis een vriendje introduceren die jeugdlid is van tennisvereniging Schaarsbergen. En andersom natuurlijk. Uiteraard geldt dit alleen voor jeugdleden die lid zijn van een vereniging die deelneemt aan dit initiatief. Hoe leuk is het dat je met je vriend(innet)je van school op jouw tennisclub kan spelen of jij bij zijn/haar tennisclub!
De deelnemende verenigingen zijn: ALTB, ATC de Groene Kamer, TV Columbae, TV Elden, TV de Hoogkamp, TV Presikhaaf, TV Schaarsbergen, TV Schuytgraaf, TV Seven Aeren, TC Duiven, RTV Bakkershaag, OTV, TV DUNO, RTV de Laak, TV Beekhuizen en TV Westervoort. Deelnemende verenigingen zijn herkenbaar aan het logo op hun website.
Bij ons kun je via de Knltb ClubApp een baan reserveren met een introducé.

Tenniskids functionaris bij TV Schaarsbergen: Annemieke Molster