Nieuwsbrief 25 april: Banen en park

Openstelling banen alleen voor jeugd

Zoals bekend verondersteld mag worden kan er in ieder geval tot 20 mei niet normaal getennist  worden, en moeten de parken en clubhuizen gesloten blijven. Alleen jeugd t/m 18 jaar mag onder toezicht de baan op, en training van maximaal twee kinderen per baan is ook toegestaan. Voor de jeugd is het geweldig dat ze weer mag sporten. Heb je (klein)kinderen die graag willen komen tennissen, dan kan dat bij TVS vanaf 10 uur ’s morgens.  Ze moeten dan jouw pas gebruiken om af te hangen en jij staat lekker langs de lijn om ze in de gaten te houden. Kijk voor de voor de voorwaarden die gelden voor tennissende jeugd op www.knltb.nl.

Baan 5 en 6 zijn op 29 april speelklaar en daarna volgen de andere banen. Wij beraden ons nog hoe we het toezicht zullen regelen. Er mag absoluut geen volwassene de baan op!

Onderhoud park en clubhuis

Als jullie nu op het park zouden komen zie je dat er een en ander veranderd cq. verbeterd is. De groenvoorziening rond het clubhuis en de entree naar het terras heeft een facelift ondergaan, en de toiletten zijn vernieuwd. Wij hopen dat iedereen daar blij van wordt! Maar…. er is nog veel werk te doen aan het parkonderhoud en de buitenkant van het clubhuis. In de komende maand willen we dat goed aanpakken zodat ons complex er op 20 mei picobello uit ziet. Nu jullie toch niet kunnen tennissen doen we graag een beroep op jullie om de handen uit de mouwen te komen steken, waarbij we zeker de RIVM-regels in acht zullen nemen. Dus een paar mensen tegelijk op het park.

Als we een beroep op je kunnen doen wil je je dan aanmelden bij Harry Geerdink, harryageerdink@gmail.com of bij mij, cram.knuppe@upcmail.nl.

Tot slot: op dinsdag 28 april organiseren we weer een online borrel om 21.00 uur

We houden jullie op de hoogte zo gauw er nieuws te melden is.

Hartelijke groet,

Carlo Knüppe, interim-voorzitter

No Replies to "Nieuwsbrief 25 april: Banen en park"