Nieuwsbrief bestuur 3 april 2020

Nieuwsbrief 3 april 2020

Interim voorzitter
Na het aftreden van Charles van der Horst heeft Carlo Knüppe, huidig bestuurslid, zich bereid verklaard om voorlopig als interim voorzitter op te treden.  Het bestuur is erg blij met deze invulling en wenst Carlo veel succes en wijsheid bij de uitvoering van deze taak. Carlo heeft aangegeven dat hij bereid is om uiterlijk tot de ALV van 2021 als interim voorzitter te willen fungeren.

Maatregelen coronacrisis
TVS volgt bij de maatregelen in verband met de coronacrisis in beginsel de richtlijnen van de KLNTB.
Dat betekent dat wij de banen en het clubhuis in ieder geval tot 28 april a.s. gesloten houden. Het kabinet heeft aangekondigd dat er op 21 april een nader besluit komt over die maatregelen; wij verwachten dat de KNLTB enkele dagen later eveneens met een daarop aangepaste richtlijn zal komen.

De KNLTB heeft onlangs een nieuwsbrief rondgestuurd. Hierin is informatie te vinden over de consequenties van de coronacrisis op tennisverenigingen, maar ook leuke informatie over hoe fit te blijven en tips voor tennisfilms. Leuk om te lezen!

Lustrumviering
Het bestuur heeft besloten om de viering van het 40-jarig lustrum van onze vereniging, die was gepland voor de derde week van juni, uit te stellen naar volgend jaar.

Contributie
Een dezer dagen zal de contributienota door de penningmeester worden verzonden.

Dinsdagborrel
Wij gaan proberen om voor de komende dinsdagen om 21.00 uur een “online-borrel”  te organiseren, waarbij alle leden via een eenvoudig platform kunnen aansluiten.  Het is nog niet zeker of dat aanstaande dinsdag gereed is.  Nadere berichtgeving volgt!

Wij wensen iedereen veel gezondheid en sterkte toe!

Vriendelijke groet,

Het bestuur,

No Replies to "Nieuwsbrief bestuur 3 april 2020"