Samenwerking TV Schaarsbergen met TV De Hoogkamp

De besturen van beide verenigingen hebben in 2016 besloten om meer samen te werken. Leden van TV De Hoogkamp (TVH) en leden van TV Schaarsbergen (TVS) kunnen tennissen op beide verenigingen en ook aan elkaars activiteiten deelnemen.

Als leden van TV Schaarsbergen zich bij TV de Hoogkamp aanmelden om daar als extern lid te spelen hebben ze ook een toegangspas nodig voor het openen van de hekken van de locaties.

Kosten toegangspas TV Hoogkamp

De kosten voor deze toegangspas zijn € 5,00. Na ontvangst van die € 5,00 zal een persoonsgebonden toegangspas worden aangemaakt en geactiveerd.

Ook als een nieuwe pas moeten worden aangemaakt i.v.m. een verloren of beschadigde pas zijn de kosten € 5,00.

Crossover

De leden van TVH die zich daarvoor vooraf hebben aangemeld kunnen gebruik maken van knltb ClubApp om bij TVS een baan te boeken. Leden van TVS kunnen met de app Allunited boeken bij TVH.

In 2017 is deze proef geprolongeerd. In de loop van 2017 is  deze proef geëvalueerd. De ledenvergadering heeft besloten hiermee verder te gaan. Nauwere samenwerking wordt onderzocht.

Hoe gaat deze proef slagen?

Door jullie zelf. Wees goede gastvrouwen en -heren, alsook gezellige gasten. Stel jezelf voor als je een nieuw gezicht ziet. Geniet van elkaars aanwezigheid. Heb geduld met elkaar en de onbekendheid van de nieuwe organisatie.

En door de gezamenlijk activiteiten:

1. Herendag in september op TVS.
  2. Mogelijk een gezamenlijke laddercompetitie, informatie bij Stefan Reinerink, ladder@tvdehoogkamp.nl
  3. Vier weekendentoernooi, 4weekendentoernooi@tvdehoogkamp.nl
  4. Herfsttoernooi TVS/TVH in november, info bij Annemieke Molster en Sven Huijben
  5. Zondagochtend wintertennis op TV De Hoogkamp. Dames 9.30-10.30u,  Heren 10.30-12 u in  poules.

Meer mogelijkheden

Naast het vergroten van het aanbod van activiteiten, zien we ook een uitbreiding van de speelmogelijkheden voor alle leden, als we van elkaars banen gebruik kunnen maken:

• in voor- en najaar kunnen leden van TVH langer ’s avonds spelen op TVS bij licht. TVS heeft zes gravel banen.
  • in de winter kunnen leden van TVS vaker spelen op de zeven winterharde banen van TVH. De vier gravel banen van TVH gaan dan dicht, evenals de banen van TVS. Op TVH blijven de complexen B (smashcourt) en C (kunstgras) open.

Informatie en feedback

Contactpersoon voor beide verenigingen is Henk Hendriks, hhendricks@rijnstate.nl, 06 53183847, (026 4429518). Voor alle praktische vragen, opmerkingen en aanvullingen kun je bij Henk terecht.

Voor beleidsmatige feedback graag contact opnemen met Stefan (telefoon 06 46161412, email stefanvanhezewijk@chello.nl )

Meer informatie over TVH vindt je op de website http://www.tvdehoogkamp.nl. Naast Henk zijn ook Marco Pijl (telefoon 026 4457553, e-mail marcosabijnpijl@gmail.com) en Jan van Schaijk (e-mail voorzitter@tvdehoogkamp.nl ) beschikbaar.