Tennisvakantie op Schaarsbergen!

Wil je je tennisvaardigheden als beginnende of (half) gevorderde tennisspeler snel en flink verbeteren? Dat kan deze zomer, van 1 juli tot 31 augustus, op ons tennispark! Gedurende een midweek; van maandag tot en met vrijdag, ga je daarmee, onder de bezielende leiding van één, of meerdere gediplomeerde tennisleraren, ’s morgens en/of ’s middags aan de slag. De volgende programma’s zijn mogelijk:

Programma 1

Voor beginners en (half) gevorderden

Maximaal 4 aantal spelers, 5 x 2 uur = 10 uur trainingBoeking met 4 spelers is € 275,00 p.p.5% korting bij vooruitbetaling5% korting bij boeking met 4 spelers

Programma 2

Voor gevorderde spelers, toernooi- en competitiespelers en competitieteams

Maximaal 4 spelers per baan, 5 x 3 uur = 15 uur training. Dit programma is uitsluitend te boeken wanneer je je inschrijft met minimaal 3 spelers.

Boeking met 4 spelers 375,00 p.p.

5% korting bij boeking met 4 spelers

Programma 3
Privé trainingen van 90 minuten = totaal 7,5 uur training€ 550,00 p.p.

Programma 4

Voor beginners en (half) gevorderde spelers

Dit is het ideale trainingsprogramma als je graag uitsluitend met je partner, vriend/vriendin de cursus wil volgen en geen medespelers op de baan wil, maar slechts jij, je tennispartner en de trainer.

Maximaal aantal spelers 2, 5 x 2 uur = 10 uur training€ 400,00 p.p.

5% korting bij vooruitbetaling

Voor wie dat wil, kan er een eenvoudige lunch worden geserveerd. Wil je van deze mogelijkheid gebruik maken, meld dit dan op de aanmelding.
Onze tennisclub bevindt zich in een prachtige, bosrijke omgeving. Naast tennissen kun je er: wandelen, fietsen, paardrijden, mountainbiken en zelfs zweefvliegen. Verder bevinden Nationaal park Hoge Veluwe, Burgers Zoo en het Openluchtmuseum, zich op 5 kilometer afstand. Het centrum van Arnhem is met de bus binnen 10 minuten bereikt. Vlakbij is een bushalte.
Mocht je dus een keer iets anders willen, of je reisgenoot is geen tennisspeler, dan zijn er legio andere mogelijkheden van vertier. Natuurlijk kun je je vakantie ook met een paar dagen verlengen om alle moois en leuks in onze omgeving te ontdekken!
Op loop- en fietsafstand van ons park zijn er genoeg verschillende accommodaties te vinden, waaronder meerdere campings, bed & breakfasts en een hotel . Dus voor iedereen en voor elke beurs wat wils.

Hotel
Landgoed Hotel Groot Warnsborn

Campings

Pensions

Vakantiewoningen

Bed and breakfast

Kortom; ben je op zoek naar een sportieve en gezellige vakantie in een mooie omgeving met veel vertier, dan ben je bij ons aan het goede adres!
Opgeven kan via info@tvschaarsbergen.nl
Wil je dat wij e.e.a. voor je regelen omdat je nog niet zo handig bent op internet, of gewoon omdat dat wel zo gemakkelijk is, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag. En heb je nog vragen bel gerust.
Jolanda Philipsen 06-41793533

No Replies to "Tennisvakantie op Schaarsbergen!"