Terugblik TVS bij 150 jaar Schaarsbergen

150 jaar Schaarsbergen: TVS op het Soepfestival
14 september was het een drukte van belang op het dorpsplein van Schaarsbergen. Het 150 jarig bestaan van Schaarsbergen werd gevierd met een soepfestival en TVS was erbij. Ruim vertegenwoordigd door meer dan tien enthousiaste vrijwilligers was het zowel voor als ‘’achter’’ de kraam een gezellige boel.
Vooral de jeugd wist ons te vinden. De tenniswalls en de snelheidsmeter waren voor hen een groot succes. Frederique en Pieter hadden er hun handen vol aan om deze spellen te begeleiden.
De soep, een enorme vitaminebom, was misschien even wennen, maar een prima manier om in gesprek te gaan over langer gezond leven. Bewegen, aandacht voor voeding en het hebben van sociale contacten blijken daarvoor cruciaal, aldus hoogleraar veroudering Andrea Maier. Moeten er nog meer redenen zijn om lid van TVS te worden?!
We hebben veel oude bekenden weer gezien en gesproken. Er zijn leuke, interessante gesprekken gevoerd en er zijn netwerkcontacten gelegd. Er is alles aan gedaan om de bezoekers van het festival voor onze vereniging te enthousiasmeren. Of dat is gelukt? We gaan het zien.

No Replies to "Terugblik TVS bij 150 jaar Schaarsbergen"