Vanaf 2 juni Dinsdag Avond Tennis tv De Hoogkamp

DAT is de Dinsdag dat er in het voorjaar en zomer ’s Avonds volgens indeelschema wordt geTennist op de banen van TV de Hoogkamp. DAT is voor dames en heren seniorleden van TV de Hoogkamp en TV Schaarsbergen met speelsterkte 7, 8 of 9.

Vlak voordat deze uitnodiging zou worden verstuurd werden maatregelen m.b.t. COVID 19 bekend, zodat de opstart moest worden uitgesteld. Het ziet er nu naar uit dat we vanaf  juni weer mogen dubbelen, dus kan ook de DAT weer worden opgestart. Omdat andere clubactiviteiten op de dinsdagen niet doorgaan en omdat onze vakanties wellicht niet doorgaan of korter zijn, wordt er (bij voldoende belangstelling) tot en met 15 september iedere dinsdag gespeeld.

I.v.m. COVID 19 zijn er wel nog een  aantal restricties van toepassing. De 1.5 meter afstand regel  blijft onverminderd van toepassing, op en naast de baan. De bar zal komende tijd gesloten blijven. Ook het clubhuis blijft komende tijd nog gesloten. De regels veranderen nog steeds, blijf dus op de hoogte via de website van de club (https://www.tvdehoogkamp.nl) en via de KNLTB site.

Tot juli spelen we vanaf 20:00 uur. In verband met het licht is de aanvangstijd in augustus/september 19:00 of 19:30 uur.

Inschrijven kan tot en met 29 mei. Het schema verschijnt 31 mei, 2 juni is de eerste DAT. Als de bar weer open mag volgt er een aanvullend schema voor de bardiensten.

Bij het maken van de indeling houden wij zoveel mogelijk rekening met speelsterkte.

We streven er naar dat iedereen minimaal om de week kan spelen in een poule van ongeveer gelijke sterkte. Dit is afhankelijk van de belangstelling. In principe zullen de samenstellingen per week verschillen, maar als je voorkeur hebt voor een vaste partner, kan je dat aangeven.

Inschrijven voor 30 mei door te e-mailen naar: dat@tvdehoogkamp.nl NIET VIA (reply naar) ACTIVITEITENCOMMISSIE

Gegevens die we je vragen te vermelden:

1. Naam
2. Mobiele nummer
3. Indicatie van speelsterkte
4. Voorkeur voor dubbel, mix of beide
5. E-mail adres
6. Verhinderingen op de volgende dagen (ook als je niet om 19:00/19:30 uur kunt beginnen in augustus en september).

·       2 juni (20:00 – 21:30)

·       9 juni (20:00 – 21:30)

·       16 juni (20:00 – 21:30)

·       23 juni (20:00 – 21:30)

·       30 juni (20:00 – 21:30)

·       7 juli (20:00 – 21:30)

·       14 juli (20:00 – 21:30)

·       21 juli (20:00 – 21:30)

·       28 juli (20:00 – 21:30)

·       4 augustus (19:30 – 21:00)

·       11 augustus (19:30 – 21:00)

·       18 augustus (19:30 – 21:00)

·       25 augustus (19:30 – 21:00)

·       1 september (19:00 – 20:30)

·       8 september (19:00 – 20:30)

·       15 september (19:00 – 20:30)

7. Bereid 1 of 2x bardienst te draaien.

Let op: mocht je vorig jaar hebben meegedaan en zijn je gegevens onveranderd, dan graag alleen je naam vermelden met de mededeling: gegevens ongewijzigd. Punt 4, 6 en 7 graag altijd aangeven. Eigenlijk regelen jullie verder alles zelf: de ballen, vervanging bij verhindering.

Marieke van Vliet

Wim van Esch

No Replies to "Vanaf 2 juni Dinsdag Avond Tennis tv De Hoogkamp"