Zomer Challenge: compact lidmaatschap

Zomerstop bij voetbal of hockey? Doe mee aan de Zomer Challenge!

Speel je een teamsport en hebben jullie een zomerstop, maar wil je toch graag fit blijven in de zomer? Of sport je vaak binnen en wil je in de zomer graag naar buiten? Dan dagen we jou en je vrienden uit met de Zomer Challenge!

De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap, voor jong en oud, waarbij je drie maanden vrij kunt tennissen wanneer het jou uitkomt, je krijgt 5 clinics en je doet mee aan het Zomer Challenge eindtoernooi. Je kunt je individueel inschrijven (via het standaard inschrijfformulier, vermeld dan dat het gaat om de zomerchallenge), of met je teamgenoten (via een mail aan ledenadministratie@tennisverenigingschaarsbergen.nl).

• Je ontvangt een lidmaatschap voor de maanden juni, juli en augustus om vrij te tennissen wanneer het jou uitkomt;
  • Je krijgt 5 clinics onder begeleiding van een gecertificeerde trainer;
  • Je neemt deel aan het Zomer Challenge eindtoernooi;
  • Kosten: € 65,-

Wij dagen je uit om binnen drie maanden klaar te zijn voor het Zomer Challenge eindtoernooi. Doe je mee?

Voor meer informatie of aanmelden, neem contact op met Annemieke Molster via almolster@hotmail.com of 06-13597071

1. Tennisvereniging Schaarsbergen

No Replies to "Zomer Challenge: compact lidmaatschap"