Zomerbeach challenge 29 augustus!

Zondag 29 augustus: zomerbeach challenge 2021

Ieder jaar wordt het zomerlidmaatschap afgesloten met een heuse challenge voor alle nieuwe (2 jaar of korter lid) leden en voor de zomerleden. Uiteraard wordt er dan getennist, maar het is dan vooral de bedoeling om er samen een gezellige ochtend van te maken en elkaar (beter) te leren kennen. Voor de zomerleden is dit een leuke manier van afsluiten. Voor de “fun” is er daarom ook ieder jaar een thema. Dit jaar is er gekozen voor surf en beach. Het park en clubhuis worden dan in die sfeer omgetoverd. Lekker relaxed en ontspannen dus.
De inloop is van 09.30 tot 10.00 uur. Dan staat er koffie/thee met een kokosmakron voor je klaar en kan je het deelnamegeld van € 5,00 betalen. (Pinnen is uiteraard geen probleem.)
Om 09.45 uur is de warming-up voor alle deelnemers en kinderen.
Vanaf 10.00 uur worden er door iedereen 3 partijen van 45 minuten gespeeld, voorafgegaan met een korte kennismaking, inspelen en een eventuele baanwissel van 15 minuten.
De indeling gebeurt op basis van speelniveau; er worden koppels gemaakt van ervaren met minder ervaren deelnemers. Iedere partij is de indeling weer anders. Op de dag zelf hangt deze aan de muur van het clubhuis, rechts van de ingang. Na iedere partij noteer je daar zelf je score op. Het totaal aantal gewonnen games is je individuele eindscore en deze bepaalt wie er, ook dit jaar weer, met een van de schitterende prijzen naar huis gaat.
Na de prijsuitreiking, om ongeveer 13.00 uur, is er een kleine BBQ. Als je vooraf doorgeeft dat je vegetarisch bent, dan zorgen wij voor een alternatief.
Voor de kinderen/jongeren die niet meedoen aan de challenge is er van 10.00 tot 11.00 uur een alternatief (tennis)programma, verzorgt door Frédérique en Pieter. Daarna is er tot 13.00 uur kinderopvang, verzorgt door 4 ervaren meiden. De kosten voor dit alles zijn € 5,00. Uiteraard doen de kinderen met de BBQ mee.
Heb je tennisvrienden die ook willen aanhaken, dan zijn deze van harte welkom. Voor hen gelden dezelfde voorwaarden.

Gert, Femke en Jolanda zijn klaar voor de challenge. Jij ook?! Geef je op via 06-41793533