Zomerclinics zondagochtend t/m 7 juli

Zin om wat bij te leren en tegelijkertijd te genieten van de mooie banen (en het terras¬†ūüėČ)¬†op Schaarsbergen in de zomerzon?¬†Doe dan mee met de zomerclinics!
De clinics beginnen op maandagochtend 2e pinksterdag en zijn daarna op zondagochtend 16-6, 24-6, 30-6 en 7-7 van 10:00 tot 11:30 uur. Daarna voor wie wil koffie met een schaarsbergertje. De clinics zijn bedoeld voor elk niveau (oké, niet voor Kiki Bertens), dus hoe je ook speelt, voor iedereen is er iets te leren.
Deze clinicsronde kun je ook hockeyers en voetballers tegenkomen die met onze zomerchallenge meedoen (3 maanden zomerlidmaatschap inclusief clinics en een eindtoernooi). Eens kijken wie er een beter balgevoel heeft!
De kosten bedragen 5 euro per clinic en 2,50 voor koffie met lekkers (graag contant meenemen). Voor ons is het handig als je je opgeeft via info@brandtennis.nl, maar mocht je het nog niet weten: aan komen waaien mag ook!
Zegt het voort en dan zien we elkaar op de baan!
Groeten van Annemieke, Jolanda en Pim

No Replies to "Zomerclinics zondagochtend t/m 7 juli"