Zondagochtend Wintertennis Hoogkamp

Beste Hoogkamper en Schaarsberger,
Doe (weer) eens ZOT en ga ook in de herfst en winter buiten tennissen: doe mee aan de Zondag Ochtend Tennis.
Mariëlla en Michiel hebben dit de afgelopen jaren geregeld en hebben dit nu aan ons (Marieke van Vliet en Wim van Esch) overgedragen. We vinden het een goed concept en gaan het niet veranderen. Alleen willen we dat iedereen het regelen van vervanging serieus neemt. Je kunt bij het opgeven aangeven welke dagen je bent verhinderd. Mocht je alsnog niet kunnen spelen op een dag dat je bent ingedeeld (door last-minute verhindering, blessure, ziekte of wat dan ook) dan dien je echt zelf vervanging te regelen. En het volstaat daarbij niet om een mailtje of app aan iedereen te versturen als daar geen reactie op komt. In de ClubApp staan telefoonnummers en e-mail adressen van al je clubgenoten…

De ZOT wordt georganiseerd op de B-banen van TV de Hoogkamp en is bedoeld voor dames en heren senioren van TV Schaarsbergen en TV de Hoogkamp. Dames spelen van 9:00 tot 10:30 en heren van 10:30 tot 12:00. We starten dit jaar op zondag 3 november en eindigen op zondag 15 maart van het volgende decennium. Of er in de vakanties gespeeld gaat worden hangt af van de belangstelling, dus graag ook deze dagen opgeven als verhindering als je dan niet wilt spelen.

We maken een afzonderlijk Excel schema van de deelnemers en reserves voor dames en heren en WhatsApp groepen voor de groepen op speelsterkte. Inschrijven voor ZOT of aanmelding als reserve kan via de mail (voor 21 oktober). Graag rechtstreeks aanmelden via beneden genoemde mail adressen, niet via de activiteiten commissie:

HerenWinterTennis@TVdeHoogkamp.nl (mannen!) of
DamesWinterTennis@TVdeHoogkamp.nl (vrouwen!).

Gegevens die hierbij vermeld moeten worden zijn:
1.      Naam
2.      Mobiele nummer (voor de WhatsApp)
3.      Indicatie van speelsterkte
4.      Van welke vereniging je lid bent (TVH of TVS)
5.      E-mailadres (indien anders dan de reply)
6.      Verhinderingen (ook bij opgave als reserve, denk hierbij ook ver vooruit, zoals tijdens kerst- en krokusvakantie)
7.      Deelnemen als speler of als reserve.

Met vriendelijke groet,
Marieke en Wim

No Replies to "Zondagochtend Wintertennis Hoogkamp"