Knltb ClubApp 2021

Voor tennissen bij TV Schaarsbergen is digitale reservering van een baan nodig. Daarvoor gebruiken we weer de KNLTB ClubApp. Als je deze App nog hebt van vorig jaar is deze (na selecteren TV Schaarsbergen als club en inloggen met wachtwoord) weer gebruiksklaar. Zo niet, dan moet je de volgende stappen doorlopen.

• Download de “KNLTB ClubApp”op je smartphone; (Android> Google Playstore: KNLTB clubapp Bèta,dan wel iPhone >KNLTB clubapp); .
  • Zodra je de app hebt gedownload, zoek je daarin TV Schaarsbergen op via de zoekfunctie en kun je inloggen.
  • voer je eigen bondsnummer in, dus níet het verenigingsnr (Als er om het verenigingsnummer wordt gevraagd, kan je dat met het pijltje (v) wijzigen in: ‘bondsnummer’)
  • kies zelf een wachtwoord, dat gaat gemakkelijk via “wachtwoord vergeten”, dan wordt er binnen enkele minuten een wachtwoord gemaild naar jouw mailadres dat bij de KNLTB bekend is.

Baan reserveren
Vanuit de ClubApp kun je van tevoren een baan reserveren. Allereerst zie je een overzicht van alle banen en reserveringen.

Het groene plusje ‘+’ betekent dat je die tijd een reservering kunt maken. Een grijs ‘verbodsbordje’ betekent dit dat de baan niet gereserveerd kan worden. Een witte  ‘bal’ betekent dat dan al is gereserveerd.

Zodra je op het groene plusje + op klikt, kom je in de volgende pagina waar je alle nodige informatie kunt invullen. Door op ‘speler toevoegen’ te klikken, kun je in de ledenlijst zoeken naar een speler en
kun je je tennismaatje kiezen. Door op een gemaakte reservering te
klikken in het overzicht, zie je meer informatie over de reservering: Zo betekent

training

toernooi of competitie

onderhoud

Afhangregels

Er kan voor 1 uur per baan worden afgehangen, maximaal 2 keer per dag.  Men kan tot 3 dagen tevoren afhangen. Afhangen kan binnen die 3 dagen op ieder moment, dus ook heel kort voor aanvang (bijv. als er toch nog een baan vrij komt).

(We zijn bezig om het mogelijk te maken dat ook leden van TV De Hoogkamp bij ons kunnen afhangen.)

Voor vragen of hulp bij de ClubApp: Stefan van Hezewijk 06 46161412 of webmaster@tennisverenigingschaarsbergen.nl