Vrienden van TV Schaarsbergen

Als je jouw lidmaatschap van tennisvereniging Schaarsbergen hebt opgezegd vinden wij dat erg jammer, en misschien vind je dat zelf ook wel, maar soms kan het niet anders.
Wie met plezier bij onze vereniging heeft getennist, wil na het einde van het lidmaatschap misschien toch blijven volgen hoe het verder met de vereniging en haar leden gaat. Daar heeft tennisvereniging Schaarsbergen een aardige oplossing voor: als oud-lid van TVS kan je Vriend van TVS worden!
Als Vriend van TVS blijf je toch betrokken bij de club, je wordt op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen van de vereniging door toezending van het jaarlijkse clubblad en de nieuwsbrieven (tenzij je zelf aangeeft daar geen prijs op te stellen). Je kan meedraaien als vrijwilliger en je bent natuurlijk welkom als toeschouwer. Je kunt eventueel natuurlijk nog eens op de banen tennissen als introducé met de bijbehorende vergoeding.
Het Vriend van TVS lidmaatschap kost €25 (meer mag ook!) per kalenderjaar.
Wij hopen met dit nieuwe lidmaatschap tegemoet te komen aan een bestaande behoefte en we zijn er zeker van dat ook de huidige leden van de vereniging het leuk vinden als oud leden nog vaak – langskomen!
Je kunt Vriend van TVS worden door dit per email aan te geven bij Maarten Baneke: secretaris@tennisverenigingschaarsbergen.nl Wij zien jou graag terugkomen!
Hartelijke groet,
het bestuur van tennisvereniging Schaarsbergen