Toss

16052009709

Het is in de praktijk voor veel mensen niet eenvoudig om een tegenstander (= tennispartner) te vinden die met enige frequentie en regelmaat precies op het gewenste tijdstip beschikbaar is. Het komt dan ook vaak voor dat het seizoen voorbijgaat en je veel te weinig hebt getennist.

Ter verbetering van de speelmogelijkheden heeft TV Schaarsbergen daarom maar liefst drie toss-momenten. Leden kunnen hierdoor als het ware een vaste afspraak met zichzelf maken. Het soms moeizaam afspreken met anderen is niet meer nodig! Je kiest gewoon om in principe wekelijks een of meerdere keren te gaan spelen op de vaste toss-uren. Er is altijd een toss-leider aanwezig om de kaarten te schudden, de bel voor de volgende ronde te luiden en een en ander in goede banen te leiden.

Er wordt getosst op:

• Zondagochtend van 10:00 tot 11:30 à 12:00 uur (niveau 8 à 9)
  • Dinsdagavond vanaf 19:30 uur (niveau 7 à 8, Tossleiding: Monique van Schip)
  • Vrijdagavond vanaf 19:30 uur (voor competitiespelers, niveau 5 tot 7, tossleiding: Stefan van Hezewijk)

Op zondagochtend is er tijdens de toss kinderopvang voor kinderen tot 10 jaar. Kosten 2,50 per kind per uur. Wel even vooraf aanmelden via Jolanda: 06-41793533

Banen worden gereserveerd door de tossleiding, cq het bestuur. Het aantal benodigde banen proberen we zo goed mogelijk in te schatten. Vaak wordt vooraf via een appgroep afgestemd of er even aantallen zijn. Zit je nog niet in de appgroep, weet je niet zeker of het niveau geschikt is? Kom gewoon een keer proberen! Aanmelden is niet nodig. Bij oneven aantallen draaien we gewoon door of doen met 3 ‘Amerikaantje’.

Kijk ook in de Kalender