Lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van T.V. Schaarsbergen. Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de Tennisbond KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

Wil je lid worden? Vul dan het inschrijfformulier hieronder in

Kijk bij Nieuws voor speciale aanbiedingen, zoals het proeflidmaatschap en het zomerlidmaatschap.

Onderaan de pagina treft u nadere informatie over de ledenadministratie en de contributie aan.

(*)= willen wij en de KNLTB van een nieuw lid op zijn minst weten.

S.v.p. ook ALLE overige velden invullen en pasfoto toevoegen (max ca.750 KB)
    (Studentleden: ook foto van geldige studentenkaart bijvoegen);
    als verzending formulier niet goed gaat, staat bij betreffende veld dat het niet (goed) is ingevuld....

NB: Upload een recente pasfoto (35x45mm, max ca 750 KB) als JPEG-fotobestand (als bijlage)
    (Studentleden: ook foto van geldige studentenkaart uploaden)

Contributie

Hieronder tref je een overzicht van de contributie aan. Deze wordt jaarlijks (met de inflatiecorrectie) verhoogd.
    De contributie wordt jaarlijks geïnd via Clubcollect. Je krijgt hiervoor een betalingsverzoek. Mocht dit niet goed gaan, dan kun je het verschuldigde bedrag overmaken op bankrekeningnummer NL88 SNSB 096 275 1413 ten name van Tennis Vereniging Schaarsbergen. Vermeld daarbij aub voor welk jaar je de contributie betaalt en de naam van het lid waarvoor je betaalt.

Voorwaarden

Je wordt lid voor onbepaalde tijd. Als je je lidmaatschap op wil zeggen, doe je dat voor 1 januari middels een bericht aan Francis Groenwoldt van de ledenadministratie: ledenadministratie@tennisverenigingschaarsbergen.nl. NB: voor jouw en voor onze duidelijkheid, het lidmaatschap loopt automatisch een jaar door als het te laat is opgezegd.

Zowel het proeflidmaatschap als het groepslidmaatschap zijn bedoeld als eenmalig introductie-aanbod, daarna gelden de tarieven van het reguliere individuele lidmaatschap.
    Het zomerlidmaatschap mag wel jaarlijks opnieuw worden aangevraagd.
    Acties kunnen niet worden gecombineerd (er bestaat geen groepszomerlidmaatschap of groepsproeflidmaatschap)

NB: groepslidmaatschap

Het groepslidmaatschap is een eenmalig introductie-aanbod, daarna gelden de tarieven van het reguliere individuele lidmaatschap

Contributie tarieven 2024