Bardienst

2013-09-27-714

De kantine van TV Schaarsbergen  wordt gerund door de leden zelf. Daardoor is niet alleen de sfeer klantvriendelijk, maar ook de prijs.

Rooster bardienst 2024

Sleuteldienst +adressen vind je (vanwege privacybescherming) in de  ClubApp!  De schema’s van Sleuteldienst en Bardienst hangen ook in het clubhuis.

ADVIEZEN EN VERZOEKEN AAN (NIEUWE) BARKEEPERS:

• Bij vragen of problemen, van welke aard dan ook, kun je altijd terugvallen op de verantwoordelijke persoon van jouw dag.
  • Gelieve op het eind van de bardienst de lekbakken van de bierfusten en het koffieapparaat met lauw water af te spoelen. Dat is belangrijk voor de hygiëne.
  • Als je je niet veilig voelt bij vertrek laat op de avond kun je bij aankomst om de banen heen rijden en je auto achter het clubhuis parkeren
  • NB : Als de banen door slecht weer niet bespeelbaar zijn is het wel de bedoeling dat je naar het clubhuis gaat om te controleren of de deur op slot is, of hem op slot te doen!
  • Lege flesjes in de daarvoor bestemde kratten onder de bar terugzetten, en niet door elkaar heen.
  • Vuile vaat/theedoeken in de box kieperen die hoog naast de achterdeur in de keuken staat.

Bedankt voor je goede bardienst!