Over TVS

Tennisvereniging Schaarsbergen is een kleine (ca 160 leden) maar actieve en gezellige vereniging.

Het tennispark en het chalet-achtige clubhuis is prachtig gelegen in het bos; we noemen het niet voor niks : ” het vakantiegevoel bij u in de buurt”!

Inmiddels zijn alle 6 gravelbanen verlicht en kun je ook ’s avonds tennissen. ’s Winters houden we enkele banen speelklaar, “ijs en weder dienende”.

Zowel de competitiespeler als de recreatieve tennisser voelen zich bij ons thuis; het openingstoernooi, de Gelderse  voor- en najaarscompetities, 5x per week toss-activiteiten voor alle leden, jaarlijkse de damesdag, herendag, de Schaarsbergen Cup en barbecuefeest, het herfsttoernooi en het eindejaarstoernooi. En verder kun je altijd terecht met je tennisvrienden en hoef je meestal niet ‘af te hangen’.

Veel leden zijn ook actief als vrijwilliger; de verenigingsleden beheren en onderhouden het tennispark en clubhuis zelf. Ieder jaar worden alle banen intensief behandeld en van een nieuwe toplaag voorzien; TV Schaarsbergen heeft dan ook de beste gravelbanen van de regio.

Zo is ook het meubilair in het clubhuis door handige leden zelf gemaakt. Dat is de sfeer bij TV Schaarsbergen: “zelf doen, samen met anderen”.

We doen steeds meer activiteiten samen met Tennisvereniging De Hoogkamp, zodat zij onze verlichte banen kunnen gebruiken en wij hun all-wheaterbanen.
Dit alles maakt tennissen bij T.V. Schaarsbergen zeer aantrekkelijk en toegankelijk ! U bent van harte welkom!

Doe mee, je bent van harte welkom!

Vragen of opmerkingen? Of wil je lid worden? Laat het ons weten:

Zoek je een kleine, actieve, gezellige tennisclub? Met de beste gravelbanen van Arnhem? Prachtig gelegen in het bos? Het vakantiegevoel bij u in de buurt? Kom dan eens vrijblijvend meespelen [/lead] Tennis Vereniging Schaarsbergen is decennia na haar oprichting in 1980 wel wat kleiner geworden, maar nog even sportief en gezellig. Inmiddels zijn alle 6 gravelbanen verlicht en kun je ook ’s avonds tennissen. ’s Winters houden we enkele banen speelklaar, “ijs en weder dienende” En het meubilair in het clubhuis is door handige leden zelf gemaakt. Dat is de sfeer bij TV Schaarsbergen: “zelf doen, samen met anderen”.

Doe mee, je bent van harte welkom!

Vragen of opmerkingen? Of wil je lid worden? Laat het ons weten: